ASBC–მ მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა პრივატბანკის ოპერაციების გაუმჯობესებაში შიდა ბიზნეს პროცესების, დეპარტამენტის ძირითადი ფუნქციონალობისა და უსაფრთხოების მოთხოვნების საფუძვლიანი ანალიზის ჩატარებით. თანამშრომლების ეფექტურობა, რუტინული პროცესების შემცირება და მონაცემთა უსაფრთხოება გადამწყვეტია ქვეყნის ფინანსურ სექტორში წამყვანი პოზიციის შესანარჩუნებლად.
PrivatBank – უმსხვილესი და ყველაზე დინამიურად მზარდი ბანკი უკრაინაში, სთავაზობს საბანკო მომსახურების სრულ სპექტრს როგორც კორპორატიულ, ასევე კერძო კლიენტებს. 3,390 ფილიალის ქსელით მთელი ქვეყნის მასშტაბით, ის უზრუნველყოფს ხელმისაწვდომობას და კომფორტს ყველა მომხმარებლისთვის.
ASBC-მ რეკომენდაცია გაუწია PrivatBank-ის აღჭურვილობის Apple-ის ტექნოლოგიით განახლებას. MacBook-ის, iPad-ისა და iPhone-ის დანერგვამ Apple-ის ერთიან ეკოსისტემაში მუშაობის საშუალება მისცა, რამაც მნიშვნელოვნად გაზარდა პროდუქტიულობა.
მონაცემთა სწრაფი მიგრაცია macOS-ზე: მონაცემთა უწყვეტი გადაცემა ძველი მოწყობილობებიდან კრიტიკული ინფორმაციის დაკარგვის გარეშე, რაც უზრუნველყოფს გლუვ გადასვლას შეფერხების გარეშე.
უსაფრთხოება და მარტივი მართვა: JAMF MDM გადაწყვეტის დაყენებამ და დანერგვამ კომპანიას მოწყობილობის დისტანციურად მართვის საშუალება მისცა ყოველგვარი დამატებითი ინვესტიციებისა და დროის დაკარგვის გარეშე. IT სპეციალისტებს შეუძლიათ სწრაფად დააკონფიგურირონ ყველა მოწყობილობა, დააინსტალირონ უახლესი განახლებები და დაშიფრონ ინფორმაცია კონფიდენციალურობასთან დაკავშირებული ყოველგვარი ხარვეზების გარეშე.
ტრენინგი და მორგებული გადაწყვეტილებები: ASBC-მ ჩაატარა ტრენინგი თანამშრომლებისთვის macOS-სა და JAMF-ზე და უზრუნველყო მორგებული გადაწყვეტა პროდუქტის ნაწილობრივი გადატანით და მარაგის ფორმირებით, რომელიც მორგებულია კლიენტის საჭიროებებზე.
Apple-ის ტექნოლოგიის მიღებით პრივატბანკმა მკვეთრად გააუმჯობესა მომხმარებლის მომსახურების ხარისხი და სიჩქარე.
მონაცემთა უსაფრთხოებამ და საიმედოობამ მიაღწია ახალ სიმაღლეებს და მაღალი ხარისხის აღჭურვილობა გახდა სტანდარტი ფილიალების მენეჯმენტისა და პერსონალისთვის.
ხარჯების ოპტიმიზაცია მიღწეული იქნა სერვისის მოთხოვნების მნიშვნელოვანი შემცირებით.
iPad-ების დანერგვამ ხელი შეუწყო „უქაღალდო ოფისის“ სისტემის რეალიზებას, რითაც მთლიანად აღმოფხვრა თანამშრომლების მიერ დოკუმენტების დაბეჭდვის აუცილებლობა.